Наприклад, у них зовсім різні конструкції колеса: у EniCycle це звичайне колесо з гумовою покришкою і металевим ободом, а у U3-X це ціла система коліс, розташованих під різними кутами і здатні обертатися в будь-якому напрямку незалежно один від одного. Це, звичайно, великий плюс перед EniCycle. Управління Honda U3-X здійснюється таким же чином, що і словацьким аналогом,тобто за допомогою відхилення в ту чи іншу сторону.
Японці створили декілька експериментальних моделей U3-X,які в даний момент проходять всілякі випробування.
Подробиці про характеристики не розкриваються, лише сказано, що важить він не більше 10 кг, а заряду акумулятора досить на одну годину безперервної їзди по рівній поверхні.
Немає коментарів:
Дописати коментар