Гібрид Honda Accord SH-AWD займає відразу декілька верхніх позицій у піраміді легкової лінійки компанії Honda. По-перше, в категорії Fun - цей гібрид Honda з зразковою керованістю створений, щоб водій міг отримувати задоволення від водіння. Це задоволення компанія прирівнює до відчуття драйву від прискорення машини мотором V8. По-друге, гібрид Honda Accord SH-AWD економічний: він споживає (8-9 л/100 км) бензину менше, ніж інші моделі такого класу з чотирициліндровим бензиновим мотором. І по-третє - найголовніша родзинка SH-AWD: інтелектуальний привід чотирьох ведучих коліс.
Основний силовий агрегат гібрида Honda Accord SH-AWD - 3,5-літровий бензиновий двигун V6 (300 к.с., 360 Нм). З ним на пару працює оригінальна автоматична 7-ступінчаста трансмісія з подвійним зчепленням і інтегрованим 30-кіловатним електромотором. Цей силовий модуль розташований спереду під капотом, він приводить у дію передню вісь, як при звичайній їзді, так і при активному прискоренні.
Основний силовий агрегат гібрида Honda Accord SH-AWD - 3,5-літровий бензиновий двигун V6 (300 к.с., 360 Нм). З ним на пару працює оригінальна автоматична 7-ступінчаста трансмісія з подвійним зчепленням і інтегрованим 30-кіловатним електромотором. Цей силовий модуль розташований спереду під капотом, він приводить у дію передню вісь, як при звичайній їзді, так і при активному прискоренні.
Модель, задумана як гібрид Honda з зразковою керованістю, має задні колеса, які приводяться в дію від електричного силового модуля, в який інтегровані два електромотори потужністю по 20 кВт. Кожен передає крутний момент відповідно на ліве і праве колесо, причому електронно-силовий блок регулює величину і напрям крутного моменту на кожне із задніх коліс незалежно від іншого.
Завдяки такій схемі приводу трансмісія має можливість допомагати автомобілю краще вписуватися в повороти.
Наприклад, на вході в правий поворот заднє ліве колесо отримує деяку «порцію» крутного моменту, а інші три колеса злегка пригальмовуються електродвигунами. Після входу на дугу повороту пригальмовується вже заднє праве колесо, а інші отримують весь крутний момент, «відміряний» машині водієм при натисканні акселератора. Коли гібрид Honda Accord SH-AWD переходить у стабільний рух по дузі, раніше пригальмовує заднє праве колесо починає отримує частину крутного моменту - невелику у порівнянні з іншими трьома колесами, але зростаючу в міру вирівнюючи траєкторії дороги.
Під час тест-драйву по звивистій трасі гібрид Honda Accord SH-AWD показав, що в деяких умовах це дійсно гібрид з зразковою керованістю. Кожен раз автомобіль наче хтось вводив в поворот, підправляючи корму в потрібну сторону. Незважаючи на те, що даний седан укомплектований м'якою «американської» підвіскою, пройти звивисту трасу вдалося на досить високій швидкості. Особливо ефективність системи SH-AWD була помітна при енергійному подоланні поворотів, без скидання «газу». І це зрозуміло: адже для того, щоб відповідна заднє колесо могло «підштовхувати» задок машини в потрібну сторону, на трансмісію повинен передаватися деякий крутний момент.
Доречно зазначити, що дуже добре показав себе гібрид і при прискореннях, доставляючи чимале задоволення від водіння на прямих відрізках траси. У серію гібриди Honda Accord SH-AWD підуть в 2012 році.
Немає коментарів:
Дописати коментар