У Європі цей автомобіль з 1,3 - або 1,5-літровим бензиновим мотором називається Honda Jazz. На базі «місцевого» аналога для японського ринку - моделі Fit - японці створили електромобіль Fit EV.
Місткий за мірками В-класу салон електромобіля Honda для японського ринку зберіг всі свої якості, до того ж в інтер'єрі електро-Fit сало тихіше, ніж у бензинових версіях.
Для раціонального використання заряду батареї передбачена 3-режимна система електропривода (подібна працює на Honda CR-Z): Econ, Normal і Sport.
У спортивному режимі новий електромобіль Honda дуже динамічний, різко, миттєво реагує на торкання педалі акселератора - що взагалі характерно для електроприводу, не «затиснутого» вимогами економії.
При активованому економічному режимі, навпаки, електромобіль Honda для японського ринку явно «тупить», прискорюється не поспішаючи, зате при цьому пробіг збільшується на 17% в порівнянні з Normal і на 25% - в порівнянні з режимом Sport. Середня кнопка (як по розташуванню на торпедо, так і по суті), Normal, є середньою і по суті: їзда комфортна, реакції на натиснення акселератора комфортні, але прискорення все одно достатньо інтенсивне. Режим рекуперації при русі накатом НЕ загальмовує новий електромобіль Honda моментально, як це має місце у деяких інших електромобілів.
Зарядка повністю посадженої батареї електромобіля Honda для японського ринку займає 6 годин при використанні 240-вольтової побутової мережі і 12 годин - при підключенні до 120-вольтової. За заявою виробника, запас ходу складає 160 км / год, а максимальна швидкість - 144 км / ч. У серію цей призначений для японського ринку новий електромобіль Honda повинен піти в 2012 році.
Немає коментарів:
Дописати коментар